<p>Függetlenül attól, hogy karrierútjának melyik állomásánál tart, az Audi kihívást és fejlődést jelentő lehetőségeket biztosít Önnek. A folyamatos tanulás, kompetencia alapú fejlesztési modell és a rendszeres visszacsatolás eredményeképpen minden kolléga lehetőséget kap arra, hogy céljait elérje és egyéni terveit megvalósítsa. Köszönhetően az izgalmas feladatköröknek, a fiatalos munkahelyi hangulatnak és a high-tech környezetnek, az Audi Hungaria olyan hely, ahová a munkatársak szívesen járnak dolgozni.
</p><p>
<i>"Az Audiban dolgozna a legtöbb magyar"</i> - adták hírül a világ legnagyobb független munkáltatói márka felmérése alapján is. Ennek megfelelően az Audi Hungaria többször elnyerte a "Legvonzóbb Munkáltató" díjat, de voltunk legjobb munkahely kategóriában a "Műszaki karrierpálya" kategória nyertese is.
</p><p>
Munkatársként részt vehetsz a következő termékek előállításában, fejlesztésében, tervezésében:<br/>
A termelés az 1,8 literes négyhengeres ötszelepes motorok összeszerelésével kezdődött, melyek szívó és turbó változatban készültek. 1998 óta Győrben hathengeres motorok is készülnek 2.4, 2.7, 2.8, 3.0 és 3.2 literes hengerűrtartalommal. Motortípusok: R4 Otto-motor; R4 TDI; R5 Otto-motor; V6 Otto-motor; V6 TDI;V8 Otto-motor; V8 TDI; V10 Otto-motor; V12 TDI. 1997 végén kezdődött a 4,2 és 3,7 literes nyolchengeres motorok sorozatgyártása. Többek között Győrben is készültek az adagolófúvókás, közvetlen befecskendezésű technikával készülő (Pumpe Düse) dízelmotorok is. 2002-ben a motorgyártás az FSI, vagyis direkt-befecskendezésű motorral bővült. Az Audi Hungaria Motor Kft. 2004 májusában helyezi üzembe a négyhengeres motorok új hajtókar-megmunkáló sorát. 2006 áprilisában az Audi Hungaria Motor Kft. termékpalettája a nagy teljesítményű 5.2 literes tízhengeres FSI Otto-motorral bővült, valamint bemutatkozott a jövő-orientált, nagy hatékonyságú, ugyanakkor egyszerű, innovatív Valvelift rendszer is. Az Audi Hungaria 2007. októberében megkezdte az új négyhengeres Common Rail motorok sorozatgyártását. A közös nyomócsöves befecskendezés kibővíti a nagy nyomatékú, alacsony fogyasztású és káros-anyag kibocsátású TDI© motorok kínálatát az Audi és Volkswagen modellekben. 2008. szeptemberében indult a 6.0 literes, tizenkét-hengeres TDI motorok sorozatgyártása 2008 áprilisában gördült le a gyártószalagról a 15 milliomodik motor. Ez a motor egy speciálisan felszerelt Audi TT rendőrautóba került beszerelésre. 2011-ben 1 883 757 motor készült az Audi és a Volkswagen konszern márkái számára. Az Audi Hungáriánál 25 alapmotor összesen 450 különböző változata készül a négy-, hat-, nyolc- tíz- és tizenkét-hengeres motorokból. Ugyanezen évben 39 518 darab gépjármű is legyártásra került. Az Audi Hungaria Motor Kft. folyamatosan törekszik a gyártási mélység bővítésére, egyre több motorkomponens megmunkálására, gyártására.
</p><p>
Motortípusok: R4 Otto-motor; R4 TDI; R5 Otto-motor; V6 Otto-motor; V6 TDI; V8 Otto-motor; V8 TDI; V10 Otto-motor; V12 TDI
</p><p>
Az AUDI HUNGARIA Zrt. az AUDI AG 100% -os leányvállalata. 1993-ban Motorgyárként alapult Győrben, 1998-ban indult a Járműgyártás, 2001-ben alapult a Motorfejlesztő központ, mely 2011-ben Járműfejlesztéssel egészült ki, 2005-től a Szerszámgyárban pedig csúcstechnológiás présszerszámok és karosszériagyártó készülékek is készülnek vállalatunknál. A tevékenységünk 2009-től a Kísérleti Motorgyártó Központ elindulásával vált teljessé.
</p><p>
Az elmúlt évek során az Audi Hungaria Magyarország egyik legjelentősebb vállalatává fejlődött, emellett a világ legnagyobb motorgyára. 2011-ben elkészült a húszmilliomodik győri motor. A magyar Audi-leányvállalat szállítja a motorokat a Volkswagen, a Seat és a Skoda, valamint a Lamborghini és a Porsche márkák számára.
</p><p>
Az Audi AG-val kooperációs gyártás keretében történik Győrben az Audi TT Coupé és TT Roadster új generációjának, az A3 Cabriolet, valamint 2011-től az RS3 Sportback gépkocsik összeszerelése. Az Audi Hungaria 2013-ra egy présüzemmel, karosszériagyárral és lakkozó üzemmel – és egy megnövelt kapacitású járműszereldével kiegészülve a teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárrá fejlődik.
</p><p>
A 900 000 000 € értékű beruházásnak köszönhetően az új járműgyárban több mint 2100 új munkahely született.
</p><p>
A Szerszámgyár Közép-Európa legmodernebb, legkorszerűbb szerszámgyára. Itt présüzemhez és karosszériagyártáshoz szükséges csúcstechnológiájú üzemi eszközök, szerszámok, készülékek és berendezések gyártása ill. tervezése folyik, valamint kis sorozatgyártású gépjárművek karosszériaelemeit állítják elő (pl. Audi R8, RS4, RS5 és RS6 modellek esetében).
</p><p>
Köszönhetően az izgalmas, szakmai kihívást jelentő feladatoknak, a fiatalos munkahelyi hangulatnak és a high-tech környezetnek, az Audi Hungaria olyan hely, ahová szívesen járunk dolgozni. Egyénre szabható fejlődési– és karrierpályát tervezhetünk magunknak, melyhez vállalatunk egyedülálló szakmai sokszínűségének és kompetencia alapú fejlesztési modelljeinek köszönhetően minden támogatást megad. 
</p><p>
<b>A jövő Győrben épül!</b>
</p>

<p>Telefonszám: +36 96 66 88 88<br/>
E-mail: karrier@audi.hu</p>

Alkatrészfelelős mérnök - Járműgyártás, Vásárolt alkatrészek, külső tér (GYDM14547) - AUDI HUNGARIA Zrt.

Győr